Jolie ia naştere „din dorinţa de a realiza obiecte decorative care să transmită, să aibă suflet şi poveste” încă de acum 3 ani. Odată cu inaugurarea Jolie, viaţa lor s-a schimbat fundamental – se resimte o oarecare agitaţie şi aglomerare, însă fiecare fior de stres îşi modifică ADN-ul complet odată cu bucuria cumpărătorilor, rămânând doar împlinire şi dorinţă de evoluţie. De altfel, ambasadorii susţin că indiferent de provocările pe care le întâmpină, ceea ce îi motivează constant este să se autodepăşească neîncetat şi să ofere de fiecare dată oamenilor o poveste.
I-am întrebat cum îi văd ei pe susţinătorii lor şi descrierea a fost la fel de autentică precum valorile pe care le promovează: „persoane care privesc dincolo de obiect în sine, care caută povestea şi asociază obiectele decorative cu trăiri, stări, sentimente, persoane care caută simplitatea pentru a o încărca cu energie pozitivă”.
Jolie este determinată să evolueze şi să se autodepăşească permanent, atât din punct de vedere tehnic, cât şi artistic. Am întrebat-o care sunt vedetele ei la momentul actual şi ne-a transmis cu bucurie că măsuţele de cafea au parte de cele mai multe şi piperate poveşti în casele oamenilor. Odată ce am analizat creaţiile ei, ne-a răsunat instantaneu întrebarea „Cât timp munceşti pentru o astfel de creaţie?” iar răspunsul a fost simplu, modest şi plin de încărcătură – „Muncesc cât este nevoie, îmi place să nu le realizez în grabă, îmi ofer timp să găsesc cea mai bună soluţie de finisare şi sunt atentă la cele mai mici detalii”.
Pentru că produsele Jolie îşi spun singure povestea, vă lăsăm puţină lectură mai jos. Desigur, fiecare capitol se găseşte pe Infinity Marketplace, alături de alte volume şi romane. Descoperă mai mulţi producători locali în categoria de produse Autentic, dedicată meşterilor autohtoni.
Lasă un comentariu